
Program je ušit na míru tak, aby se budoucí expatriot mohl v hostující lokalitě zorientovat, poznat možnosti bydlení a seznámit se s místními podmínkami životního a pracovního stylu.
Lokální relokační konzultant zajistí program k vyhledání domu na základě podrobných přání klienta. Konzultant doprovází klienta a jeho rodinu na prohlídky nemovitostí, asistuje při podepsání smluv, při inspekcích domů, u předání nemovitostí a zajišťuje veškerá opatření týkající se provozu domu a servisní údržby.
Od příjezdu klienta a / nebo jeho rodiny konzultant pomáhá zajistit ten nejpříjemnější průběh přestěhování za pomocí uceleného podpůrného programu. Asistence průběhu každodenního života - při nákupu zboží, zajištění služeb, pomoc při výběru škol, mimoškolních aktivit, zdravotnických zařízení a aktivit volného času. Součástí tohoto programu je šest měsíců trvající telefonický kontakt a výpomoc našeho konzultanta.
Je zkonstruován tak, aby zajistil co nejpříjemnější odjezd po zakončení pracovního pobytu v Čechách. Program zahrnuje: asistenci při rušení pronájmu, rušení pojištění domu, navrácení používaného zboží, inventární inspekci, finální vyrovnání účtů a zajištění navrácení bezpečnostních záloh.
Je to balíček zahrnující všechny výše uvedené služby.